Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Καταπληκτική Ανοησία

Είμαι ο Αθώος Καταστηματάρχης!
Κάθε μέρα με βιάζουν οι επιταγές, τα ταμεία
η υποχρέωσή μου να είμαι πονηρός, συφερτικός στην οικογένεια,
να γκρινιάζω κατά το έθιμο και να κλέβω όποιον με κλέβει
δηλαδή τον εαυτό μου κι όλους μας...
Κάθε που ανοίγω τα ρολά
είμαι τίγκα στην πορνογραφία του περιπτέρου,
στο ανώφελο πιστολίδι και το νέο σούπερ όπλο- το νυστέρι!
απ' το χαζοκούτι που μου ηρεμεί το έλκος,
τίγκα ως επάνω απ' τ' αυθαίρετο, την τρομολαγνεία...
Είμαι ο Αθώος Καταστηματάρχης
που μου έκαψαν το χωριό, μου πίκραναν το φαΐ
μου λέρωσαν το κρεββάτι με τα γαμοδάνεια...
Αθώος Καταστηματάρχης γεμάτος Ζαχόπουλους, Βατοπέδια, "φρουτάκια", τριανταπεντάχρονες,
με βομβαρδίζουν απ' το πρωί με δηλητηριώδεις σκέψεις, δηλητηριώδεις πόθους
δηλητηριώδεις ανάγκες,
ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ
αλλά εγώ τη βία την είδα πρώτη φορά εχτές
που τα δεκαπεντάρικα
μου σπάσαν τη βιτρίνα και κάψαν τους κάδους...

φοβάμαι πως θα πεθάνω ένας Αθώος Καταστηματάρχης
στο δικό μου ξεπούλημα!


16 σχόλια:

Yannis Petsas είπε...

Καλωσόρισες στην πόλη των αγγέλων.

ΕΥΟΙ! είπε...

@yannis petsas
τόσο των αγγέλων
που οι δαίμονες
χρειάζονται συνήγορο!

BOSKO είπε...

Τι κείμενο ειν' αυτό;
Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Ρ Γ Η Μ Α!!!

ΕΥΟΙ! είπε...

@bosko
1000 ευχαριστώ
άμα βράζει μέσα σου
η αιώνια εφηβεία!!!

Unknown είπε...

μες την αθωότητα όλοι :)

φιλιά βρόχινα...

ΕΥΟΙ! είπε...

@νεράιδα της βροχής
την τιμητική σου είχες
κολυμπήσαμε!!!
ναι ναι
θα τυπώσουμε και μπλουζάκια!!!

Albus Genius είπε...

Πολύ όμορφο και έξυπνο αλλά μπερδεύτηκα.Να είμαι υπέρ του ουίσκυ της τεκίλα του παντελονιού ή της φούστας,της Μαντόνα και του ωτοστόπ. Ως καταστηματάρχης ομιλώ των κλασσικών ανθρωπιστικών σπουδών του θερμοπυρηνικού πολέμου και του ΟΗΕ.

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

φιλαρακο ..//μέρα

όλα για μένα ..χωρίς εμένα ..

ΕΥΟΙ! είπε...

@albus genius
ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει!

ΕΥΟΙ! είπε...

@ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
...με πρώτη δόση
το 2011
ως τότε
μέσα τα κεφάλια

maira είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ευοί! μου

…σ έναν κόσμο δίχως θύτες και θύματα !!!

ΕΥΟΙ! είπε...

@maira del mar
αγαπημένη μου!
σ' ευχαριστώ
έρχονται τα χρόνια αυτά
δες!

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Άπλα μια καλημέρα..

είδες φωτιές που βγάζουν οι ελπίδες όταν καίγονται....

ΕΥΟΙ! είπε...

@ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
καλημέρα!
μεγάλες ψηλές κι εφτάπυργες
ορατές από κάθε σημείο του ορίζοντα!
μείνε μακρυά απ' την τηλεόραση
γιατί ...τυφλώνει!

koulpa είπε...

χαχα δεν υπάρχουν άγγελοι σου λέωωω..:):)
είναι και το "ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλετω..":):)
είχα ένα συνεργάτη παλιά.. αφού έκανα τις μελετες εγώ και έβγαζα τις τιμές.. τις περναγε κι αυτός και πρόσθετε καπέλα εκεί που νόμιζε ότι τον έπερνε.. ήταν και θρησκόλιπτος.. μονολογούσε.. "αχ γι αυτό εκτός από δικηγόρους λογιστές γιατρούς και παπάδες.. ούτε εμπόρους θα βρείς στο παράδισο..":):)
την καλημέρα μου:):)

ΕΥΟΙ! είπε...

@koulpa
καλημέρα!
"γερο-λαδάς" με αυτογνωσία?
:)