Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

...και μη φοβάσαι...

14 σχόλια:

Spacie είπε...

always open

ΕΥΟΙ! είπε...

@spacie
...and react in the nick of time!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Πολλά χρόνια πριν,ο Διονύσιος Σολωμός ευχόταν "πάντα ανοιχτά,πάντα άγρυπνα,τα μάτια της ψυχής μου".
Να τώρα που τα παιδιά,υποθέτω πως παιδιά έγραψαν το σύνθημα,λένε το ίδιο.
Καλησπέρα.

ΕΥΟΙ! είπε...

@όλα θα πάνε καλά
παιδιά είμαστε όλοι αγαπημένη μου!
και να που τώρα
μας το θύμισε Εκείνος...

maira είπε...

Ορθάνοιχτα όλα !!!

Τα μάτια τα κλείνω μόνο
όταν μου ρίχνουν τις στάχτες
που μάζεψαν απ τα καμένα.
Καλό ξημέρωμα παιδάκι...

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

καλημέρα

και να αφουγκραζόμαστε τις σιωπές ..λίγο πριν την καταιγίδα ..

έτσι κι αλλιώς δε φοβάμαι ..δεν έχω να χάσω τίποτα ..μονάχα τις αλυσίδες μου ..

Χριστίνα είπε...

Γιατί παρακαλώ να φοβηθώ;
Αφού Αγαπώ..

ΕΥΟΙ! είπε...

@maira del mar
πάντα καλό το Ξημέρωμα!

ΕΥΟΙ! είπε...

@ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
"freedom's just another word for nothing left to loose"
που λέει και το κορίτσι...
ό,τι καλύτερο για αυτήν την εποχή!

ΕΥΟΙ! είπε...

@christina
Αγάπη - Ρομφαία!
στο στοιχείο μου!
to replenish the Earth!

Leviathan είπε...

oti xeirotero o fovos...kalispera!

Unknown είπε...

κι εγώ ανοιχτά τα χω :)

φτάνει τόσο;



φιλιά βρόχινα...

ΕΥΟΙ! είπε...

@leviathan
το βασικό συστατικό κάθε δηλητηρίου!

ΕΥΟΙ! είπε...

@νεράιδα της βροχής
υπέροχη η νέα φωτο!
αν έβλεπα και τα μάτια σου...
:)