Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

ΕΙΝΑΙ!



είναι σίγουρα!
τα πάντα ζωντανεύουν
ακόμη κι o θάνατος μιας εποχής
θρέφει την επόμενη...

είναι σίγουρα!
τα καραβάνια χαμηλοθώρηδες
κοιτούν τον ουρανό...

είναι σίγουρα!
ανάμεσα στις γραμμές
προβάλλουν
γκαστρωμένοι κύκλοι...

είναι σίγουρα!
ροδίζουμε
σαν παιδιά που χορεύουν στον Ήλιο...

είναι σίγουρα!
οι τσέπες μου
γεμάτες κοχύλια,
πληρώνω με θάλασσα...

είναι σίγουρα!
μένει άδειο το πανωφόρι
γιατί
γεμίζει η Αγκαλιά...

...κι αν δεν το ξέρεις
ρώτα:
ΕΙΝΑΙ
ΗΤΑΝ
ΚΑΙ
ΘΑ ΕΙΝΑΙ

Η ΑΓΑΠΗ

...λιβάδι από τον ένα ώμο στον άλλο
ανοιχτό ξέφραγο
να πετάει η καρδιά ελεύθερη
στην αγαπημένη anahata...

16 σχόλια:

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

εξαιρετικό !!!!!!!!!!!!!

ΕΥΟΙ! είπε...

@ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
πάλι με νιώθεις ΠΕΡΙΠΛΟΥ!
κι εγώ μακραίνω την ψυχή μου
να φιλήσει τον Κούλε!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Και αγάπη...
Και άνοιξη...
Αλλά, τί λέω;
Πάντα άνοιξες φτιάχνει η αγάπη!

Χριστίνα είπε...

Πραγματικά υπέροχο, καλή μου φίλη!! Τι υπέροχες εικόνες, μηνύματα, μυρωδιές!!!
Καλή σου εβδομάδα..

Unknown είπε...

εξαιρετικό τραγουδάκι ΕΥΟΙ
τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς απο την πλατεία.

maira είπε...

Πανέμορφη
αυτή η απέραντη ζεστή...Αγκαλιά σου!!!
Είναι σίγουρα…

Albus Genius είπε...

Ωραίο δεν λέω αλλά που είναι η αίσθηση το άγγιγμα το πάθος ή και ο θάνατος. ΄Ολα στο γύρω-γύρω πάνε.

Albus Genius είπε...

anahata με δώδεκα κατακόκκινα πέταλα;
Δραπέτες άραγε,ή στολισμένα με πάθος και αίμα.΄Οξυναν τις άκρες τους ή έτσι απαθή παρατηρούνε τη ροή της κωμωδίας μας που τη βαφτίσαμε ζωή. ΄Ολα τα καλά είναι ξένα.

ΕΥΟΙ! είπε...

@βιολιστής στη στέγη
άνοιξη - χειμώνας - άνοιξη
η Αγάπη μας κάνει
αειθαλείς!

ΕΥΟΙ! είπε...

@christina
το αληθινό είναι πάντα υπέροχο
κι οι αισθήσεις μας με την Αγάπη
εισπράττουν την Αλήθεια!

ΕΥΟΙ! είπε...

@Το παιδί της πλατείας
καλωσόρισες παιδί της πλατείας
συγνώμη για την απάντηση μετά από εβδομάδες
έτσι είμαι
με το χρόνο σχετικό
και το χώρο άστατο!!!
(όσοι μ' αγαπούν με ξέρουν!)
άλλωστε όλοι παιδιά
της πλατυτέρας...
αγωνιστικοί χαιρετισμοί
κι από εμένα!

ΕΥΟΙ! είπε...

@mairaa del mar
ζεστή και φωτεινή
σαν τη θάλασσα του Ιούλη!
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!

ΕΥΟΙ! είπε...

@Albus Genius
"ανάβουν ταυτόχρονα χίλιοι πολυέλαιοι
ηδύφωτοι, μέσα απ' το δέρμα σου

αυτό το αναμμένο δέρμα σου φλέγεται
σε δροσερό ρίγος σύγκορμα

σε διψάω καταμεσήμερο
ώρα δώδεκα τη νύχτα

κοιτώντας πίσω
διάττοντες θάνατοι
στιγμών χωρίς εσένα..."

...

ΕΥΟΙ! είπε...

@Albus Genius
ένα ξέρω:
στη φυλλωσιά
της anahata
τίποτα δικό μου, τίποτα ξένο
είμαι το πάθος κι η απάθεια
ζωής ευρύτερης απ' τ' όνομά της!

Albus Genius είπε...

Καμμία ατελής εικόνα πολύ πολύ όμορφες λέξεις πολύτιμες για την δική μου υπνώττουσα φαντασία.

ΕΥΟΙ! είπε...

@Albus Genius
σ' ευχαριστώ που μου πετάς το γάντι
"sensei"!