Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Επτά αλήθειες για παιχνίδι!


μετά από πρόσκληση της φωτεινής Christina
http://truthseeker-christina.blogspot.com/
προσθέτω κι εγώ Επτά Αλήθειες μου στη χύτρα των μαγικών φίλτρων:

είμαι ερωτευμένη
λατρεύω το ροζέ κοτσιφάλι
κυκλοφορώ ξυπόλυτη
είμαι φυσική μπλε
ζω για τη yoga
ξέρω το γιο μου πολλούς αιώνες τώρα
μιλάω με τα ζώα

δεν ξέρω τι θα βγει απ΄το τσουκάλι μετά απ' αυτά τα περίεργα συστατικά!
αλλά ελπίζω στη βοήθεια των:
νεράιδα της βροχής http://secretsandshadows.blogspot.com/
βιολιστής στη στέγη http://gatameeniazwes.blogspot.com/
ΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑΣΜΑΤΑ http://bosko-hippydippy.blogspot.com/
Albus Genius http://albusgenius.blogspot.com/
όλα θα πάνε καλά http://www.kalapas.blogspot.com/
yannis petsas http://yannispetsas.blogspot.com/
spyros vlahos http://humanotherapy.blogspot.com/

αναμένω αποτελέσματα!!!

28 σχόλια:

ολα θα πανε καλα... είπε...

για το αν είμαι ερωτευμένη δε θα πω γιατί ανήκει σε πολύ ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα!
:)
Αλλά...έχουμε 2 κοινά.Κι εγώ κυκλοφορώ ξυπόλητη,κι εγώ μιλώ στα ζώα και σοβαρολογώ.Και είμαι σίγουρη ότι η επικοινωνία μας είναι βέβαιη.Με τα μάτια,με τα χάδια.
Καλησπέρα!

Yannis Petsas είπε...

Θα μου ήταν πιο εύκολο να πω εφτά ψέματα, δεν το αλλάζουμε; Και ναι, ο Νότιος Ευβοϊκός ήταν μια σούπα σήμερα, σαν αυτή της χύτρας που λες.

ΕΥΟΙ! είπε...

@όλα θα πάνε καλά
ξέρεις τι λένε...
ο έρωτας κι ο βήχας δεν κρύβονται!
κι εγώ έχω και τα δύο!
(η ξυπολυσιά στην υγρασία βλέπεις, νύχτες, να ταΐζω τους 4τράποδους φρουρούς της γειτονιάς...)

βιολιστης στη στεγη είπε...

Με τέτοια μαγικά φίλτρα στο τσουκάλι, φαντάζομαι το αποτέλεσμα: παράξενα γοητευτικό!
Τί είναι το κοτσιφάλι;
Το παιχνίδι με τις αλήθειες, το έπαιξα μόλις πριν απο λίγες μέρες, στην ανάρτησή μου "Παραγγελιά".
Αλήθεια! Κι' εγώ μιλάω με τα ζώα!

ΕΥΟΙ! είπε...

@yannis petsas
μου θυμίζεις το παιχνίδι που παίζαμε πιτσιρικαρία, με το αναμμένο σπίρτο, θάρρος ή αλήθεια το λένε, ε, έτσι κι εσύ, από θάρρος -αλήθεια- πώς πας?
:)

ΕΥΟΙ! είπε...

@βιολιστής στη στέγη
δύο τινά:
ή θα πάρουμε τις επτά σου αλήθειες της προηγούμενης ανάρτησης από το ψυγείο(!) και :)
ή θα μας γράψεις άλλες επτά!!!
τι στο καλό, μόνο επτά όλες κι όλες είναι οι αλήθειες άλλωστε?

ΕΥΟΙ! είπε...

@βιολιστής στη στέγη
υ.γ. κοτσιφάλι=ποικιλία σταφυλιού που δένει με τη μανδηλαριά, από την κεντρική κρήτη
μμμμ! και ω, χαρώ το!

Unknown είπε...

θα σου αφήσω εδώ την αλήθεια μου μιας και με άγγιξαν οι δικές σου. είμαι φυσική αλλούτερη και όσο και να θέλω δεν μπορώ να το κρύψω...

και κόκκινη...

φιλιά βρόχινα...

Yannis Petsas είπε...

Με προκαλείς ή μου φαίνεται;
Δεν τις αντέχω τις αλήθειες είναι αλήθεια, γι’ αυτό ξεσκίζομαι στα ψέματα.
Αυτή την εκπομπή που ‘χε χθες αργά που λες αλήθεια ας πούμε, με τρελαίνει.
Τώρα αν έβγαινα κι έλεγα ότι δεν βλέπω και κάνω αυτά που κάνω, ποιος θα με πίστευε;
Ότι δεν γουστάρω τους ανθρώπους επίσης, ότι μου τη δίνει οτιδήποτε;
Ότι παρ’ όλα αυτά παραμένω ήρεμος;
Ότι είναι ζήτημα να ‘χω βγει έξω είκοσι φορές τα τελευταία 15 χρόνια, άντε πες 100;
Ότι δεν παντρεύτηκα ποτέ και ζω με την ίδια γυναίκα τριάντα χρόνια;
Ότι πρώτα θα πεθάνω εγώ κι ύστερα η αλαζονεία μου;
Ότι έχω πεθάνει εδώ και καιρό και περιμένω ν’ αναστηθώ μήπως;
Ότι δεν πιστεύω σε τίποτα;
Να συνεχίσω ή σε κάλυψα;

Yannis Petsas είπε...

Τα παραπάνω είναι αλήθεια. Το κακό είναι πως οι περισσότεροι παίρνουν τις αλήθειες για παιχνίδι... εσύ τι νομίζεις; Παίζουμε;

Spyros Vlahos είπε...

Να ρωτήσω πώς παίζονται τα παιγνίδια.
Γράφω σε ποιο μπλογκ απαντήσεις για ποια ερωτήματα;

ΕΥΟΙ! είπε...

@νεράιδα της βροχής
κι οι επτά σου αλήθειες σ' ένα σώμα:
αλλούτερη!
το φυσικότερο δεν κρύβεται, ζηλεύεται
το φυσικότερο είναι το κόκκινο!
:)

ΕΥΟΙ! είπε...

@yannis petsas
όχι απλώς με καλύπτεις
με σαγηνεύεις αγαπητέ γιάννη!
ευτυχώς οι αλήθειες σου
είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσες από άλλων τα ψέματα, τα μυθεύματα και τις περιαυτολογίες!
για πια εκπομπή μιλάς,
τις πύλες του ανεξήγητου?
:)

Yannis Petsas είπε...

Όχι, ήταν χθες το βράδυ στον ΑΝΤ1, "Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ", ξεβρακώνεσαι για να πάρεις ένα φράγκο, δολοφονική εκπομπή.

ΕΥΟΙ! είπε...

@spyros vlahos
καλημέρα
στο δικό σου blog θα αναρτήσεις
επτά αλήθειες για τον εαυτό σου
κάποιες βαθιές κάποιες παράξενες...
αυτή η οδηγία μου δόθηκε...
μ' αρέσουν αυτάααα!

ΕΥΟΙ! είπε...

@yannis petsas
σωστά! δολοφονική
η αναξιοπρέπεια του να ψεύδεσαι δημοσίως σε τηλεπαιχνίδι
σκοτώνει την καριέρα πολλών επίδοξων πολιτικών!

Albus Genius είπε...

Για την πρόσκληση ευχαριστώ σε. Αλλά δεν παίζω σε τηλεπαιχνίδια. Να σου πω μιαν αλήθεια, για τον έρωτα συμφωνώ με τον Λασκαράτο.

ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ

Έρωτα, α θες νάν τά ’χωμε καλά,
στο σπίτι μου να μη ματαπατήσης.
Ε! που σ’ το λέω· κι α θέλης να με αφήσης
αναπαμένον, πάει πολύ καλά..

Εγώ, μ’ έκαψε η πρώτη κουμπαριά.
Κι αν εσύ τώρα δεν αποφασίσης
να πάς στο διάολο και να μη γυρίσης,
θά ’ρτωμε καμιά μέρα στα χοντρά.

Για δαύτο να με λείπεις, κουμπαρόπουλο·
μη σου μαδήσω ευκείνες τσι φτερούγες
και σε κάμω να σκούζης σα γαλόπουλο,

και να τρέχης κουτσόφτερο ’ς τσι ρούγες.
Κι ευκείνες τσι σαΐτες οπού φέρεις
σου τσι βάνω όλες μάτσο εκεί που ξέρεις.

Albus Genius είπε...

Τα μπέρδεψα σε μλογκοπαιχνίδια ήθελα να πώ.

ΕΥΟΙ! είπε...

@albus genius
αριστουργηματικός τρόπος να αρνείσαι
εκείνον τον φτερωτό κατεργάρη!
να μιλούσες άραγε για τον άλλον?
τον έρωτα που δεν "κλείνεται εξω απ' τα κατώφλια"
το ραγδαίο?

βιολιστης στη στεγη είπε...

Μιάμ μιάμ μιάμ! Μ' αρέσει το κρασάτσι!

ΕΥΟΙ! είπε...

@βιολιστής στη στέγη
πικάντικο παιχνιδιάρικο λαμπερό κι αγαπημένο, κελαρυστό ανεμπόδιστο, χορευτικό και απογειωτικό, μεταξένιο και πολυτάραχο ανάστατο κι ονειρεμένο κοτσιφάλι!

Χριστίνα είπε...

Το απόσταγμα της νεραϊδίσιας ύπαρξής σου, καλή μου..

ΕΥΟΙ! είπε...

@christina
καλημέρα my heaven on earth-christina!
ανεράιδα που λέμε και στο χωριό μου!
(Ζαρρός)

Yannis Petsas είπε...

Ένας φίλος στο στρατό με ρώτησε κάποτε αν θα σκότωνα γιατί εκείνος σε καμιά περίπτωση δεν θα το έκαμε. Είπα ναι, ασφαλώς και θα το έκανα.
Μάλλον είμαι καλύτερος στα λόγια απ’ ότι στις πράξεις όμως.
Άλλη μια αλήθεια που θέλω να πω - γιατί έτσι μου ‘ρθε τώρα – είναι πως αν έβλεπα μια μέρα θα γέμιζα ένα δωμάτιο με τα στρατιωτάκια που ‘χα μικρός, σαν εκείνους τους απόστρατους στρατηγούς, ξέρεις. Νομίζω πως θα ξανάρχιζα απ’ την αρχή θέλω να πω.

ΕΥΟΙ! είπε...

@yannis petsas
για να ξαναρχίσεις απ' την αρχή
έχεις πάντα όραση!!!
όμορφη αλήθεια...

Yannis Petsas είπε...

Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να τα πεις κι άλλα όχι. Το ζήτημα είναι πώς θες να βλέπεις ο ίδιος τον εαυτό σου. Αυτό μετά το εκφράζεις όπως θέλεις ή όπως μπορείς.

Albus Genius είπε...

Τώρα τί να σου πώ εκείνος ο "ραγδαίος" είναι σαν τη πτώση του τείχους του Βερολίνου έτσι και ανοίξει κάπου οι καταπιεσμένες σκέψεις παίρνουν δρόμο και άντε να τις μαζέψεις.Δεν καταλαβαίνουν τίποτα,και ας πέσουν στον καπιταλισμό... Χάνεις το χώμα κάτω από τα πόδια σου και αμα συναντήσεις και καμιά άρνηση κοιτάς να μπείς μέσα, οπότε καλύτερα μακριά κι αγαπημένοι. Αλλα θα μου πείς σαν έρθει μήπως και σε ρωτάει. Μπορεί έξω νάναι χιονιάς και σύ να βλέπεις οπτασίες να περπατάνε στο χιόνι,δύσκολα πράγματα αλλά δεν μπορείς να τα αποφύγεις σαν έρθουν.

ΕΥΟΙ! είπε...

@albus genius
έχω μάθει να εμπιστεύομαι το Ραγδαίο!