Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

εκ βαθέων

αγάπη μου, μωρό μου
σου γράφω από το πουθενά...
από του πουθενά την ψυχή και την πατρίδα
με όλη την ανάγκη.
κάπου θα είσαι -χωρίς αμφιβολία
με τη βεβαιότητα του ΤΩΡΑ του δικού μας
του διηνεκούς...
η αρμονία, η ευτυχία είναι κατάκτηση αγαπημένε μου'
να μοιράζεις όσον απ' τον εαυτό σου
μπορείς,
να ανοίγεις πόρτες, παράθυρα, ψυχές
και ν' ανθίζουν οι σπόροι σου
όταν δεν κοιτάς, όταν βλέπεις...
σε λατρεύω.
με ποιά λόγια σου απευθύνομαι
τ' άγραφα, τα ηλεκτρικά
ελεύθερη με λένε τα τσιγγανάκια, όμορφη,
είμαι!

κανείς απ΄όσους ξέρω δεν ταιριάζει στα παπούτσια σου
δόξα τω θεώ μια ακρόπολη, μια joplin, κι ένας ναός του Ηφαίστου
αποφασίζουν για την πληρότητά μου
κι ας είσαι κάπου στο άγνωστο στερέωμα.



2 σχόλια:

ολα θα πανε καλα... είπε...

τα δίνεις όλα εδώ και μου αρέσει.

ΕΥΟΙ! είπε...

@όλα θα πάνε καλά
ναι, κάτι μπύρες και πολύ blues
δόξα τω θεώ ν' αποκαλυπτόμαστε!