Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Θερισμός


Αρχίζω
ανοίγοντας τα πέλματα
να ριζώσουν στη Γη.
Εκείνη
ρουφά τη δύναμη
απ' τις διάπλατες καμάρες μου.
Οι αστράγαλοι
χλωροί...
τα γόνατα δροσίστηκαν...
η λεκάνη γόνιμη
διαμπερής...
Γίνομαι κορμός.
Μαθαίνουμε να λυγίζουμε στον Άνεμο
με το Κέντρο ατάραχο.
Οι ώμοι ορίζοντας
η καρδιά λιβάδι
χλοερό.
Χορδές
ουράνιου κυανού
δονούνται
στο Λόγο
που εισρέει
απ' το κρυσταλένιο δειλινό
του Αμέθυστου,
μέσα μου
στεφανώθηκα
αποσπερίτες.
Κυλά στη Ρίζα
πιώθηκε απ' τη Γη,
Παίρνε
τη Συγκομιδή μου.



9 σχόλια:

maira είπε...

Τι όμορφος χορός...!!!!!

ΕΥΟΙ! είπε...

@maira del mar
μου έλειψες ομορφιά μου!
χορός που χορεύεις
σε κάθε ανάσα σου!

maira είπε...

σε ακολουθώ σε κάθε ανάσα σου...
Εδώ είμαι !!!

etalon είπε...

γη
πατημασια
ανθρωπος
αυτο ειναι
ο πολιτισμος!

ΕΥΟΙ! είπε...

@etalon
σε κάθε νοτισμένο
απ΄την αυγουστιάτικη υγρασία
στάχυ
χτυπούν τα βήματά μας
σ' αυτή τη γη
ποτίζοντας καρδιά το χώμα
1000 φορές
"στης μαργαρίτας τ' αλωνάκι"
και μαζί
παρά ψευδαίσθηση
αερόσολας σ' ένα χαλί μουτζουρωμένο...

ολα θα πανε καλα... είπε...

Μου αρέσει που τα λόγια,σε αυτό το ποστ,η διάταξή τους πάνω στο μαύρο,σχηματίζει κάτι σαν ανθρώπινη φιγούρα.

ΕΥΟΙ! είπε...

@όλα θα πάνε καλά
σκόπιμη σύμπτωση?

ολα θα πανε καλα... είπε...

@ευοι:

Προφανώς!
Υ.Γ:Μπορεί να αργώ αλλά...απαντώ!

ολα θα πανε καλα... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.